2016-05-20

Specjalista w Wydziale Wspierania Zarządzania Departamentu Funduszy Strukturalnych

Ogłoszenie nr: 181199

Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalisty  w Wydziale Wspierania Zarządzania

Departamentu Funduszy Strukturalnych w MEN

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja,  we współpracy z innymi pracownikami Wydziału Wspierania Zarządzania w Departamencie Funduszy Strukturalnych, działań w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w tym przede wszystkim przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność oraz sprawozdań okresowych.
  • Opracowywanie, we współpracy z innymi pracownikami Departamentu Funduszy Strukturalnych, danych do budżetu zadaniowego w zakresie środków PT POWER  2014-2020 (PT PO WER), przygotowywanie, we współpracy z innymi pracownikami IP MEN, wieloletnich prognoz  wydatkowania środków PT PO WER, prowadzenie monitoringu i analizy bieżących wydatków w ramach PT POWER oraz w razie potrzeby dokonywanie stosowych przesunięć w budżecie.
  • Opracowywanie  i realizacja planów podnoszenia kwalifikacji pracowników IP MEN , stanowiących element wniosku o dofinansowanie projektów pomocy technicznej PO WER na lata 2014-2020  a także w razie konieczności realizacja potrzeb szkoleniowych ekspertów Komisji Oceny Projektów oraz beneficjentów konkursowych i pozakonkursowych w ramach PO WER.
  • Współpraca z właściwą komórką ds. zamówień publicznych MEN w procesie zamówień publicznych finansowanych z PT PO WER 2014-2020 oraz planowanie  realizacji zamówień publicznych na kolejne lata na potrzeby IP.
  • Współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie opracowywania i realizacji dokumentów związanych z realizacją pomocy technicznej oraz innych dokumentów programowych, także w zakresie wyjaśniania kwestii problemowych związanych z wydatkowaniem środków PT PO WER.
  • Uczestnictwo w grupach roboczych ministerstwa właściwego do spraw rozwoju regionalnego w zakresie Pomocy Technicznej PO WER 2014-2020.
  • Współpraca z pracownikiem ds. informacji i promocji w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych Instytucji Pośredniczącej MEN.
  • Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie wszelkiej dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • stres związany z pracą pod presją czasu;
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy –  komputer i inne urządzenia biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób     niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy:

1 rok stażu pracy w obszarze funduszy strukturalnych

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w zakresie pomocy technicznej (sekcja 2A, Oś VI, systemu instytucjonalnego (sekcja 7) i zasad horyzontalnych (sekcja 11)
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • znajomość procedur i wytycznych dotyczących zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2014-2020
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia  i obowiązki pracowników służby cywilnej)
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, w zakresie przepisów ogólnych, nadzwyczajnych trybów postępowania (wznowienia, nieważności decyzji i uchylenia oraz zmiany decyzji) oraz załatwiania skarg i wniosków
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (co najmniej na poziomie B1)
  • umiejętność współpracy
  • komunikatywność
  • rzetelność i terminowość.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych, zamówień publicznych
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kadr, zamówień publicznych lub księgowości
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze dotyczącym pomocy technicznej PO KL lub PO WER
  • przeszkolenie z zakresu realizacji pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 lub Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
  • umiejętność obsługi systemu informatycznego SL2014 i SL2014-PT
  • znajomość metod analizy ryzyka
  • samodzielność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – kopie świadectw pracy, zaświadczeń      o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o jego znajomości na wymaganym poziomie.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, przeszkolenie  np. dyplomy, zakresy czynności, opisy stanowisk lub inne zaświadczenia.

Dokumenty należy przesłać lub składać do: 30.05.16 r. pod adresem:

Ministerstwo Edukacji Narodowej

Biuro Kadr i Szkolenia, pok. 55

Al. J. Ch. Szucha 25

00-918 Warszawa

(z dopiskiem „Oferta pracy DFS, WWZ, specjalista DFS/WWZ/3”)

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.

Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce „Praca” ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru.

Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Zachęcamy do składania cv w formacie Europass – http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170

  • Wytworzył: Joanna Borkowska
  • Data wytworzenia: 2016-05-20 08:14:59
  • Wprowadził: Michał Czartoszewski
  • Data opublikowania: 2016-05-20 08:14:59
  • Ostatni edytor: Michał Czartoszewski
  • Data ostatniej modyfikacji: 2020-02-17 13:25:54
Idź do góry

Strona archiwalna!

Jesteś na archiwalnej stronie BIP Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Od 22 września 2020 r. strona BIP Ministerstwa Edukacji Narodowej znajduje się pod adresem www.gov.pl/web/edukacja.