2016-06-13

Stanowisko sekretarki w Departamencie Współpracy z Samorządem Terytorialnym (zatrudnienie okresowe)

Informacja o poszukiwaniu kandydatów do pracy (zatrudnienie okresowe)

Dyrektor Generalny MEN poszukuje kandydatów na stanowisko

sekretarki w Departamencie Współpracy z Samorządem Terytorialnym

w wymiarze pełnego etatu,

  • zatrudnienie okresowe NA ZASTĘPSTWO (przewidywany okres zatrudnienia – 3 m-ce)

Główne obowiązki:

  • obsługa Sekretariatu, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do dyrektora i zastępców dyrektora, w szczególności prowadzenie elektronicznego rejestru przesyłek wpływających i wychodzących w systemie teleinformatycznym Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, nadzorowanie obiegu i ekspedycji korespondencji,
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie faksów, wysyłanie i odbieranie wiadomości mailowych oraz powielanie materiałów,
  • prowadzenie terminarza dyrektora, umawianie spotkań, organizowanie narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w Departamencie.

 Wykształcenie: minimum średnie

Preferowane kierunki: administracja

Wymagania konieczne:

  • korzystanie z pełni praw publicznych i niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie oraz przestępstwo skarbowe,
  • biegła obsługa komputera (poczta elektroniczna, edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny),
  • znajomość systemu Elektroniczne Zarzadzanie Dokumentacją,
  • znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • skrupulatność i dokładność w działaniu,
  • umiejętność współpracy,
  • komunikatywność.

Wymagania pożądane:

  • znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny B1,
  • ukończony kurs lub szkoła dla sekretarzy,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”,
  • precyzja i dokładność w komunikacji pisemnej,
  • co najmniej 1 rok staż pracy na stanowisku ds. obsługi sekretarskiej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje,
  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań koniecznych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy złożyć w MEN do 22 czerwca 2016 r. (liczy się data wpływu dokumentów do MEN)

pod adresem:

Ministerstwo Edukacji Narodowej – Biuro Kadr i Szkolenia, pok. 55

Al. J. Ch. Szucha 25

00-918 Warszawa

(z dopiskiem: „Oferta pracy – sekretarka/DWST”)

Inne informacje:

Oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170

  • Wytworzył: Natalia Zakrzewska
  • Data wytworzenia: 2016-06-13 14:11:26
  • Wprowadził: Michał Czartoszewski
  • Data opublikowania: 2016-06-13 14:11:26
  • Ostatni edytor: Michał Czartoszewski
  • Data ostatniej modyfikacji: 2020-02-17 13:24:31
Idź do góry

Strona archiwalna!

Jesteś na archiwalnej stronie BIP Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Od 22 września 2020 r. strona BIP Ministerstwa Edukacji Narodowej znajduje się pod adresem www.gov.pl/web/edukacja.