Ogłoszenie nr: 177319
Data ukazania się ogłoszenia: 02 lutego 2016 r.
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko sekretarza w Biurze Administracyjnym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do biura, w szczególności prowadzenie elektronicznej ewidencji pism, nadzorowanie obiegu korespondencji, kontrolowanie terminowości załatwiania spraw pozostających we właściwości biura.
- Prowadzenie terminarza dyrektora i zastępcy dyrektora, organizowanie spotkań, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom biura z polecenia dyrektora oraz monitorowanie ich realizacji.
- Redagowanie standardowych pism, przygotowanie zestawień i przepisywanie zleconych tekstów na polecenie dyrektora i zastępcy dyrektora biura.
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych (w tym w jęz. angielskim), przyjmowanie i rejestrowanie faksów, obsługa gości i interesantów, w tym kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, do właściwych merytorycznie pracowników lub komórek organizacyjnych.
- Wspieranie pozostałych pracowników biura w realizacji zadań przez nich wykonywanych.
- Zapewnianie niezbędnego do pracy wyposażenia biura, w tym zaopatrywanie w materiały biurowe, aktualizowanie spisów telefonicznych a także dbanie o estetykę sekretariatu.
- Archiwizowanie dokumentacji i koordynowanie przekazywania akt spraw do archiwum.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca w stresie i często pod presją czasu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
- możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, odpowiednio dostosowana toaleta, do wykorzystania schodołaz.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Niezbędne
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku asystenckim lub sekretarskim
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (w zakresie podziału, zasad organizacji i działania), w tym służby cywilnej (w zakresie organizacji i obowiązków członków korpusu służby cywilnej),
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie działu „przepisy ogólne”,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność współpracy
wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- wykształcenie wyższe,
- ukończone kurs lub szkoła dla sekretarzy,
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie lub stosowne oświadczenie,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.),
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. wykształcenie, doświadczenie zawodowe, szkolenia, uprawnienia – np. dyplomy, zakresy czynności, opisy stanowisk i inne zaświadczenia.
Dokumenty należy przesłać lub składać do: 12.02.16 r
pod adresem:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Kadr i Szkolenia, pok. 55
J. Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy BA, sekretarz BA/sekr./1 (A1)
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
- Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce „Praca” ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru.
- Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
- W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Zachęcamy do składania cv w formacie Europass – http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
- Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.