Ogłoszenie nr: 177492
Data ukazania się ogłoszenia: 05 lutego 2016 r.
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszego specjalisty
w Biurze Organizacyjnym
w Ministerstwie Edukacji Narodowej
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wspieranie użytkowników w pracy w systemie EZD, doradzanie, jak prowadzić sprawy oraz optymalizować procesy obiegu dokumentacji.
- Ustalanie potrzeb szkoleniowych użytkowników systemu EZD w MEN oraz organizowanie i prowadzenie okresowych szkoleń i warsztatów dla użytkowników systemu, a także przygotowanie i aktualizowanie instrukcji dla użytkowników systemu EZD i innych systemów, którymi administruje Biuro Organizacyjne (dalej: BO).
- Wspieranie i zastępowanie administratora merytorycznego systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW.
- Opracowywanie zasad i procedur obowiązujących w MEN, dotyczących elektronicznego obiegu dokumentów i dokumentowania spraw w systemach informatycznych, którymi administruje BO.
- Testowanie i weryfikowanie zmian w systemie EZD i innych systemach, którymi administruje BO oraz współpraca z dostawcami oprogramowania.
- Wspieranie właściwych komórek organizacyjnych MEN w przygotowaniu e-usług.
- Uczestniczenie w modelowaniu procesów zachodzących w organizacji, które przewidują elektroniczny obieg dokumentów.
- Wspieranie administrowania Elektroniczną Skrzynką Podawczą MEN na ePUAP.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Dyspozycyjność.
- Reprezentowanie urzędu w pracach związanych z funkcjonowaniem systemu EZD.
- Duża presja czasu w przypadku awarii systemów informatycznych i innych niespodziewanych zdarzeń.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały prac: komputer i inne urządzenia biurowe
- możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: wyższe
staż pracy:
6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze informatyki
pozostałe wymagania
niezbędne:
- znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW),
- komunikatywność w tym umiejętność argumentowania,
- umiejętność redagowania informacji, procedur i instrukcji, precyzyjność,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- znajomość przepisów dotyczących informatyzacji administracji publicznej,
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej),
- umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego na poziomie zaawansowanym
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- wykształcenie wyższe administracyjne lub z zakresu zarządzania lub informatyki,
- ponad 6 m-cy doświadczenia zawodowego w administrowaniu EZD PUW,
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji (np. Krajowych Ram Interoperacyjności),
- znajomość obsługi ePUAP,
- umiejętność testowania narzędzi informatycznych,
- samodzielność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w przypadku deklaracji ich spełnienia, tj. dodatkowe wykształcenie, doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, referencji, zakresów czynności, opisów stanowisk i innych zaświadczeń).
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na pożądanym poziomie lub oświadczenie o znajomości tego języka na pożądanym poziomie.
Dokumenty należy przesłać lub składać do: 15.02.16 r .
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
J.CH. Szucha 25, pok .55
00-918 Warszawa
(z dopiskiem „Oferta pracy : BO, starszy specjalista, BO/SIDO/03”)
Inne informacje:
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.
- Zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce „Praca” ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru
- Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
- W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Zachęcamy do składania cv w formacie Europass – http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae
- Na wniosek kandydata, MEN udostępni dokumenty dotyczące korzystania z systemu EZD PUW. W przypadku dużej liczby zainteresowanych możliwe jest również zorganizowanie prezentacji pracy w systemie EZD – o ewentualnym zorganizowaniu prezentacji zostaną poinformowani wszyscy kandydaci, których oferty będą spełniały wymagania formalne, przynajmniej trzy dni przed terminem prezentacji. Kandydaci zainteresowani dokumentacją lub udziałem w prezentacji proszeni są o zamieszczenie odpowiedniej informacji w swojej ofercie pracy.
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
- Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.